Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 při silném levém odbočení
Mahdal, Jan ; Malina, Tomáš (oponent) ; Křivda,, Vladislav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému nedostatečné kapacity okružní křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 v obci Valašské Meziříčí. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu, navržení základních tří variant stavebního řešení a kapacitní posouzení každé varianty. Na základě vyhodnocení variant je vybrána nejvhodnější varianta turbo okružní křižovatky typu "koleno", která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
Dokumentace Kaňonů v Býčí skále - západní část
Staufčík, Jakub ; Weigel, Josef (oponent) ; Kratochvíl, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá postupem vedoucím k vyhotovení map půdorysu a podélného řezu v měřítku 1:250 v západní části Kaňonů v jeskyni Býčí skála. Práce obsahuje popis lokality, ve které speleologické mapování probíhalo a dále je zde popsán postup měření polygonového pořadu, podrobného měření, a nakonec i samotné tvorby finálních map.
Návrh obytné zóny v obci Sloup
Kocman, Jan ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce zpracovává problematiku návrhu obytné zóny v severní části obce Sloup v Moravském krasu. Byly zpracovány 4 varianty, pro které byly vyhotoveny výkresy situace a situace dopravního značení. Výkres vzorových příčných řezů platí pro všechny varianty bez výjimky. Na základě zjednodušeného multikriteriálního hodnocení, byly vybrány 2 vítězné varianty, pro které byly vyhotoveny podélné profily a situační výkresy byly zpracovány detailněji.
Druhá etapa přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava
Belda, Miroslav ; Jíra, Daniel (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práci se bude zabývat druhou etapou přeložky I/9 Dubice – Dolní Libchava procházející západně od České Lípy v přibližné délce úseku 3 km. Odhadované uvedením do provozu tohoto úseku je stanoveno na rok 2014. Tato stavba by měla v budoucnu navazovat na obchvat České Lípy a Nového Boru, který je v současné době bez finančních prostředků pro realizaci do roku 2025. Dopravní zátěž po dokončení celého obchvatu by měla být v roce 2030 přibližně 16500 vozidel­ / 24 hodin. Úsek je navržen v kategorii S 9,5 s variantním řešením dvou významných křižovatek. Diplomová práce bude zaměřena na snižování nákladů na výstavbu daného úseku.
Úprava křižovatky silnic I/34 a II/164 u Jindřichova Hradce
Kokeš, Ondřej ; Krčmová, Iva (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Jedná se o úpravu stávající křižovatky, která je svým uspořádáním nevyhovující a dochází zde k vážným dopravním nehodám. V rámci práce jsou navrženy tři varianty řešení. V první variantě je navržena okružní křižovatka. Návrh je umístěn do stávajícího stavu, aby nedocházelo rozšiřování záběru pozemků. V druhé variantě je navržena turbookružní křižovatka se spirálovitým uspořádáním jízdních pruhů. Tento návrh také situačně využívá plochu křižovatky ve stávajícím stavu. Ve směru hlavních intenzit dopravy je navržen bypass. Ve třetí variantě je navržena styková křižovatka, která je také situačně umístěna do současné polohy křižovatky. Těžištěm třetí varianty křižovatky je změna hlavních dopravních směrů a návrh připojovacích a odbočovacích pruhů.
Dokumentace Skalního zámku v Býčí skále - severní část
Langar, Tomáš ; Weigel, Josef (oponent) ; Kratochvíl, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá speleologickým mapováním části jeskynního systému Býčí skála - Skalní zámek. Podrobné měření půdorysné mapy je prováděno elektronickou metodou a to kombinací měřícího zařízení DistaX2 a softwarové aplikace TopoDroid ve vhodně zvoleném tabletu. Výsledná mapa je vytvořena v programu Therion. V průřezu bakalářské práce je pojednáno o obsluze aparatury a návodu jak naměřit a následně zpracovat data. Úvodní část je věnována lokalizaci a rozsahu práce. V následujících částech jsou popsány návody na využité měřické a softwarové zařízení. Závěrečná část se zabývá testováním závěsných souprav.
Dlouhodobá analýza ultrazvukových videosekvencí s využitím metod detekce významných bodů
Zukal, Martin ; Závodná, Eva (oponent) ; Papež,, Václav (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Tato dizertační práce se věnuje analýze ultrazvukových (UZ) videosekvencí a to konkrétně dlouhodobému sledování krkavice v příčném řezu a měření jejích geometrických parametrů. Je zde popsán návrh a implementace systému pro automatické sledování artérie v sekvenci UZ snímků. Navržený systém využívá pro lokalizaci artérie detektor typu Viola-Jones a Houghovu transformaci. V oblasti lokalizované artérie jsou detekovány významné body, které jsou poté sledovány pomocí algoritmu pro výpočet optického toku. Navržený systém obsahuje několik inovativních procesů, díky kterým je možné provádět přesné dlouhodobé kontinuální měření parametrů artérie v sekvenci UZ snímků a výsledky tohoto měření ukládat. Následně byl formulován nový matematický model pohybu arteriální stěny v příčném řezu, který zohledňuje vliv dýchání. Na základě tohoto modelu bylo poté vytvořeno několik umělých sekvencí UZ snímků, které byly použity pro vyhodnocení přesnosti, s jakou je navržené řešení schopno měřit požadované parametry. Vytvořené sekvence snímků je možné použít pro vyhodnocení přesnosti sledování v dlouhých videosekvencích.
Studie polohy přestupního terminálu v Ivančicích
Chlíbek, David ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Mým úkolem v rámci bakalářské práce je prověření polohy přestupního terminálu IDS v Ivančicích. S tímto úkolem je spojeno navržení nového železničního nástupiště a nového autobusového nádraží v blízkosti železničního přejezdu se silnicí II/152 ve staničení km 5,535 000 nedaleko současné železniční stanice . Předpokládám ukončení osobní vlakové dopravy ve stanici Ivančice na nově vybudovaném terminálu. Trať do Oslavan bude pokračovat pouze jako vlečka. Má práce spočívá ve zpracování 3 různých variant. Je potřeba zajistit dostatečnou kapacitu terminálu pro 7 autobusových linek a jednu linku vlakovou. Je také důležité zajistit dostatečné zázemí a pohodlný přístup pro cestující. Zabývám se tedy také bezbariérovým návrhem chodníků, přechodů pro chodce a bezbariérových ramp. Ve variantě 2 řeším i problém vysoké intenzity osobní a nákladní automobilové dopravy v centru města. V mém návrhu je nastíněn návrh silničního obchvatu, který by vedl v koridoru současné železniční trati.
Dokumentace jeskyně Barové - střední část
Chaloupka, Roman ; Machotka, Radovan (oponent) ; Kratochvíl, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je grafická dokumentace střední části jeskyně Barové v podobě půdorysu a podélného řezu v měřítku 1:250. Práce obsahuje včetně stručného popisu lokality veškerý postup od rekognoskace a doplnění stávající měřické sítě až po měřickou a zpracovatelskou část vedoucí k tvorbě výsledné mapy.
Přeložka silnice II/150 Domaželice - Bystřice p. Hostýnem
Feichtinger, Lukáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je projekt přeložky silnice II/150 mezi obcemi Domaželice a Bystřice pod Hostýnem. Silnice navazuje na obchvat obcí Čechy a Domaželice. Tento obchvat je v současnosti ve výstavbě. U Bystřice pod Hostýnem se přeložka silnice II/150 napojuje na projekt obchvatu obce Bystřice p.H. Je řešeno napojení stávajících i plánovaných komunikací. Práce se skládá z průvodní zprávy, výkresové části a fotodokumentace. Výkresové části byly vypracovány v programu Bentley InRoads a AutoCAD dle platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.